Z7_192412S0J8R100A4VCHG1N00G5
Actions
Loading...
Załatw w urzędzie:

,
Pokaż sprawy wybranego urzędu x

Zmiana kierownika apteki/punktu aptecznego

Zgodnie z treścią umowy na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę podmiot prowadzący aptekę wskazuje osobę, która pełni funkcję kierownika apteki/punktu aptecznego, która staję się strona umowy i jest upoważniona do podpisywania zbiorczych zestawień recept.

Zmiana osoby pełniącej funkcje kierownika apteki/punktu aptecznego wymaga podpisania aneksu do umowy oraz złożenia oświadczenia przez osobę wskazaną do funkcji kierownika apteki (punktu aptecznego) o spełnieniu warunków do pełnienia tej funkcji.

Organ właściwy do realizacji usługi  

brak

Kogo dotyczy  

Wniosek dotyczy podmiotu prowadzącego aptekę/punkt apteczny, który posiada zawartą umowę na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego, który wnioskuje o zmianę osoby pełniącej funkcję kierownika apteki/punktu aptecznego oraz osoby, która podejmuje się funkcji kierownika apteki/punktu aptecznego

Podstawy prawne  
  • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2011 r.w sprawie ogólnych warunków umów na realizację recept oraz ramowego wzoru umowy na realizację recept (Dz. U. z 2011 r. Nr 271, poz. 1606 z późn. zm.)
  • Umowa na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę.
Wymagane dokumenty  
  • 1) Oświadczenie o zmianie kierownika apteki,
  • 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków do pełnienia funkcji kierownika,
  • 3) kopia prawa wykonywania zawodu farmaceuty (strona ze zdjęciem i ew. strona wskazująca na zmianę nazwiska) lub dyplomu technika farmaceutycznego (w przypadku punktu aptecznego)
Czas realizacji  

brak

Opłaty  

nie dotyczy

Tryb odwoławczy  

Zażalenie na czynności Dyrektora w zakresie odmowy zawarcia aneksu do umowy na realizację recept w odniesieniu do osoby pełniącej funkcję kierownika apteki (punktu aptecznego).

Rezultat realizacji usługi  

brak

Etapy realizacji usługi  

brak

Poziom uwierzytelniania   Niewymagany
Usługa wymaga zalogowania  

TAK

Słowa kluczowe   Zmiana kierownika apteki/punktu aptecznego

Zmiana kierownika apteki/punktu aptecznego

Zgodnie z treścią umowy na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę podmiot prowadzący aptekę wskazuje osobę, która pełni funkcję kierownika apteki/punktu aptecznego, która staję się strona umowy i jest upoważniona do podpisywania zbiorczych zestawień recept.

Zmiana osoby pełniącej funkcje kierownika apteki/punktu aptecznego wymaga podpisania aneksu do umowy oraz złożenia oświadczenia przez osobę wskazaną do funkcji kierownika apteki (punktu aptecznego) o spełnieniu warunków do pełnienia tej funkcji.